XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Eta aztapar-ukaldi batez, bidetik baztertu ondoan txakur txar ihausikari guztiak, Uztaritzeko apez gaztea zuzenean lotzen zaie bere gai nagusiei, hots: politikaren eta moralaren, politikaren eta erlijioaren arteko harreman eta erlazioei.
Hemen ditu Lafittek Jainkoa bere politikaren asentu eta zimendutzat hartzen ere du eta ez bakarrik arbasoek hala egiten zutelakotz, bainan arrazoinez
.
Onartzen ere du, batere durduzatu gabe, Elizaren arartekotasuna, baina ez dezake onets
Katoliko suhar izan daiteke xede horiek onartu gabe, eta, alderantziz, xede berak onets ditzakete katoliko ez diren herritar anitzek.
Horra zergatik ez duten Eskual-Herri-zaleek biltzar katoliko bat nahi moldatu
.
Horrelako printzipioen ondorioak ez dituela Lafittek beti aplikatu, nork edo nork erran dezake, eta aitortuko dugu errazki,
Bizkitartean, edozein
Beste urrats bat aitzina egiten du Lafittek,
Gauzak zein bere tokian behar direla ezarri
, adierazten die gure irakasleak.
Gizona jitez jendakina bait da, ez dagoke munduan bakarrik.
Hasteko, familia baten haurra da.
Gero, familia ez da nehoiz berduraturik egoten, hortik sortzen bait dira auzotegi, herri eta herrialde.
Herrialde horiek, elkarturik edo bakarka, beren baitarik edo bestek beharturik,